سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چکه چکه کم گردد وانگهی بیابانــــ ــــ ــــــــ شـــــود

معجزهــــ آبــــ

  یه دانشمند ژاپنی به اسم آقای ماسارو ایموتو (Masaru Emoto) تحقیق جالبی کرده . آقای ایموتو در مورد آب و تاثیرپذیری و هوشیاری اون تحقیق کرده .
خلاصه نظر ایشون اینه که اگه افکار بشری قبل از اینکه آب یخ ببنده متوجه آب بشن، تصاویر میکروسکوپی حاصل از کریستال آب، بسته به اینکه این افکار مثبت یا منفی باشن، زشت یا زیبا خواهد بود. به نظر دکتر ایموتو این تصاویر خوب یا زشت را میشه با استفاده از دعا ، موسیقی یا نصب نوشته ای بر ظرف حاوی آب به دست آورد .

دکتر شاهین فرهنگ صحبتی داشت در مورد این که هر چه که اسلام 1400 سال پیش گفته دانشمند ها الان دارن بهش می رسن !«این یه مورد در باب آب :خداوند می‌فرماید هرآن چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کند».تا به حال از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟ هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و درک و فهم و شعور است. همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم و تسبیح می‌کنند. همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند. همه ذرات هستی در ازای تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند. و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.آب یکی از اینهاست. آب خوب و بد را می‌فهمد. آب زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد. آب اهانت و فحش را می‌فهمد. آب تفاوت قائل است بین فکر مثبت و فکر منفی. آب تفاوت قائل است بین نوشته مثبت و نوشته منفی. آب تفاوت قائل است بین رفتار خوب و رفتار بد. و برای همه این به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم.وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود. ما می‌دانیم که زندگی انسان به طور مستقیم با کیفیت آب هم در درون و هم در اطراف ما ارتباط دارد.یک محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیرند. نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.   یه دانشمند ژاپنی به اسم آقای ماسارو ایموتو (Masaru Emoto) تحقیق جالبی کرده . آقای ایموتو در مورد آب و تاثیرپذیری و هوشیاری اون تحقیق کرده .خلاصه نظر ایشون اینه که اگه افکار بشری قبل از اینکه آب یخ ببنده متوجه آب بشن، تصاویر میکروسکوپی حاصل از کریستال آب، بسته به اینکه این افکار مثبت یا منفی باشن، زشت یا زیبا خواهد بود. به نظر دکتر ایموتو این تصاویر خوب یا زشت را میشه با استفاده از دعا ، موسیقی یا نصب نوشته ای بر ظرف حاوی آب به دست آورد .دکتر شاهین فرهنگ صحبتی داشت در مورد این که هر چه که اسلام 1400 سال پیش گفته دانشمند ها الان دارن بهش می رسن !

«این یه مورد در باب آب :خداوند می‌فرماید هرآن چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کند».
تا به حال از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟ هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و درک و فهم و شعور است. همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم و تسبیح می‌کنند. همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند. همه ذرات هستی در ازای تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند. و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.آب یکی از اینهاست. آب خوب و بد را می‌فهمد. آب زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد. آب اهانت و فحش را می‌فهمد. آب تفاوت قائل است بین فکر مثبت و فکر منفی. آب تفاوت قائل است بین نوشته مثبت و نوشته منفی. آب تفاوت قائل است بین رفتار خوب و رفتار بد. و برای همه این به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم.
وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود. ما می‌دانیم که زندگی انسان به طور مستقیم با کیفیت آب هم در درون و هم در اطراف ما ارتباط دارد.
یک محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیرند. نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.